Gry komputerowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Poradniki i przewodniki
(4)
Proza
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
wypożyczone
(3)
Placówka
Jaraczewo Wyp. dla Dzieci
(3)
Filia Góra
(5)
Autor
Dąbrowski Grzegorz (tłumacz)
(2)
Zarawska Patrycja (1970- )
(2)
Bargiel Nina G
(1)
Czechowska Zyta
(1)
Davey Joey
(1)
Green Jonathan
(1)
Legramandi Francesco
(1)
Marcela Mikołaj (1985- )
(1)
Maron Jordan
(1)
Melaranci Elisabetta
(1)
Milton Stephanie
(1)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(1)
Ożarowska Aleksandra
(1)
Piersa Krzysztof
(1)
Salfo Federica
(1)
Scollon Bill
(1)
Skelly Jennifer
(1)
Soares Paul
(1)
Stanley Juliet
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
14-17 lat
(2)
9-13 lat
(2)
Dzieci
(2)
Młodzież
(2)
0-5 lat
(1)
6-8 lat
(1)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura angielska
(1)
Temat
Kobieta
(841)
Rodzina
(555)
Bajeczki dla dzieci
(552)
Proza polska
(539)
Przyjaźń
(496)
Gry komputerowe
(-)
Proza amerykańska
(492)
Powieść amerykańska
(475)
Miłość
(474)
Powieść polska
(438)
Tajemnica
(429)
Literatura dziecięca polska
(418)
Powieść obyczajowa
(412)
Relacje międzyludzkie
(386)
Poezja polska
(371)
Literatura polska
(369)
Zwierzęta
(332)
II wojna światowa (1939-1945)
(252)
Polska
(245)
Nastolatki
(240)
Śledztwo i dochodzenie
(237)
Zabójstwo
(236)
Uczucia
(230)
Trudne sytuacje życiowe
(223)
Powieść młodzieżowa polska
(221)
Rodzeństwo
(206)
Proza angielska
(205)
Psy
(205)
Opowiadanie dziecięce polskie
(200)
Policjanci
(199)
Sekrety rodzinne
(197)
Literatura młodzieżowa polska
(195)
Powieść angielska
(186)
Dzieci
(181)
Relacja romantyczna
(176)
Boże Narodzenie
(171)
Dramat polski
(171)
Opowiadania dla dzieci
(168)
Małżeństwo
(154)
Wybory życiowe
(151)
Dziewczęta
(147)
Język polski
(145)
Osoby zaginione
(133)
Literatura dziecięca amerykańska
(131)
Życie codzienne
(128)
Koty
(126)
Dziecko
(125)
Literatura
(123)
Powieść przygodowa
(123)
Ludzie a zwierzęta
(122)
Matki i córki
(120)
Żydzi
(120)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(109)
Uczniowie
(106)
Pamiętniki polskie
(105)
Magia
(103)
Proza francuska
(103)
Literatura amerykańska
(102)
Literatura dziecięca
(94)
Przestępczość zorganizowana
(92)
Historia
(90)
Powieść młodzieżowa angielska
(90)
Wychowanie w rodzinie
(90)
Zakochanie
(88)
Uprowadzenie
(84)
Wakacje
(84)
Podróże
(83)
Wierszyki dla dzieci
(83)
Dinozaury
(82)
Pomaganie
(82)
Chłopcy
(80)
Wsie
(80)
Dziennikarze
(78)
Powieść historyczna
(78)
Opowiadanie polskie
(77)
Poezja dziecięca polska
(77)
Literatura dziecięca angielska
(76)
Ludzie bogaci
(76)
Poszukiwania zaginionych
(75)
Publicystyka polska
(73)
Zabawa
(73)
Opieka nad zwierzętami
(72)
Młodzież
(70)
Wojna 1939-1945 r.
(70)
Kucharstwo
(69)
Powieść fantastyczna
(69)
Przedszkolaki
(69)
Ojcowie i córki
(68)
Mężczyzna
(67)
Literatura angielska
(65)
Marzenia
(65)
Zemsta
(65)
Lekarze
(64)
Świnka Peppa (postać fikcyjna)
(64)
Studenci
(63)
Wielkopolska
(63)
Dziadkowie i wnuki
(62)
Pisarze
(62)
Bajka
(61)
Zdrada
(61)
Śmierć
(61)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(4)
Opowiadania i nowele
(1)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Psychologia
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Jak nie zgubić dziecka w sieci / Zyta Czechowska, Mikołaj Marcela. - Wydanie I. - Warszawa : Muza, 2021. - 318, [2] strony ; 21 cm.
Na stronie przedtytułowej i okładce podtytuł: rozwój, edukacja i bezpieczeństwo w cyfrowym świecie.
Czy zabraniać dziecku grać w gry komputerowe? Czy ograniczać czas ekranowy? Jakie pułapki czyhają na dziecko w internecie? Na czym polega współczesne cyfrowe dzieciństwo i czym jest cyfrowe rodzicielstwo? Jak nowe technolo­gie zmieniają nas samych i świat wokół nas? Jak wpływa­ją na sposób, w jaki się uczymy? I przede wszystkim: jak nie zgubić swojego dziecka w sieci? Książka Zyty Czechowskiej, Nauczycielki Roku 2019, oraz Mikołaja Marceli, eksperta w dziedzinie nauczania, udzieli odpowiedzi na te i wiele innych pytań. Dostarczy wiedzy o zaletach i wadach nowych technologii oraz praktycznych rozwiązań, dzięki którym ograniczycie zagrożenia związane z internetem i uczynicie cyfrowy świat sprzymierzeńcem w procesie efektywnej edukacji i rozwoju swoich dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Góra
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Twórz gry i graj z przyjaciółmi.
Zostań mistrzem budownictwa z tym niesamowitym przewodnikiem! Stwórz 15 niesamowitych arcydzieł! Rzeczy do zbudowania w książce: lotniskowiec, placówka polarna, kolejka górska, domek na drzewie, igloo, samolot, gospodarstwo rolne, lodowy hotel, zjeżdżalnia wodna, podwodna baza, wieżowiec, podniebna twierdza, grzybownica. W środku czekają wskazówki, które pomogą ci poprawić umiejętności budowlane. Ten naprawdę interaktywny przewodnik zainspiruje każdego fana Minecraftu do użycia wyobraźni!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Jaraczewo Wyp. dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 7/II (1 egz.)
Filia Góra
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7/II (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Góra
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 79/II (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Książka
W koszyku
Komputerowy ćpun 2.0. / Krzysztof Piersa. - Wydanie II uzupełnione. - Warszawa : Muza, 2021. - 374, [10] stron ; 20 cm.
Tytuł grzbietowy: Komputerowy ćpun 2.0.
Ponad trzy miliardy ludzi na świecie korzysta z gier komputerowych. Dla jednych to chwilowa odskocznia, rozrywka i sposób na odreagowanie codziennych stresów, dla innych - początek problemów. Gdzie leży granica pomiędzy rozrywką a uzależnieniem? Jakie są konsekwencje nadużycia i co najważniejsze - jak poradzić sobie z tym problemem?Krzysztof Piersa sam był uzależniony od gier i zna je wręcz na wylot. Od sześciu lat jako terapeuta uzależnień przemierza Polskę wzdłuż i wszerz, prowadząc zajęcia profilaktyczne.W zebranym materiale opowiada o wszystkim: sporcie elektronicznym, tysiącach złotych wydawanych na mikrotransakcje, ośmiolatkach zarywających noce przed ekranem, a także niezwykłych możliwościach edukacji za pośrednictwem gier. Bo same gry nie są z gruntu ani dobre, ani złe. Mogą stać się piękną i niezwykłą przygodą, jak również okrutną traumą. Wszystko zależy od samego gracza.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Góra
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Jaraczewo Wyp. dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. N/I (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Jaraczewo Wyp. dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7/III (1 egz.)
Filia Góra
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7/III (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej